Nat, Park Lanin...

8 februari 2011 - Villa Traful, Argentinië

Hallo mensjes, nou wij zijn weer terug in de bewoonde wereld. wij zijn de afgelopen dagen aan het rondstruinen geweest in Nat, park Lanin, een bergachtig gebied met meren, beekjes, bossen, watervallen, en dit alles aan de voet van vulkaan Lanin. en we kunnen oprecht zeggen; WAT ONGELOOFELIJK MOOI!!!! wij zitten zoiezo in het Lake District, nu bv in villa traful, een dorpje tussen de bergen aan een groot meer, en dit alles bij een temperatuurtje van zo,n 29c.. (wat kan het leven toch zwaar zijn!!) Met ons gaat het dus uitstekend! hierna gaan we naar Bariloche, een grote stad, wederom tussen de bergen, aan een meer, waarscheinlijk horen jullie daar wel weer meer van ons. Voor nu de groetjs aan jullie allemaal, ennuh HASTA LOEGO!!

1. Amanda:
    8 februari 2011
    Hee hallotjes vriendjes!!!!!

Na ieder bericht dan gaan wij ff er voor zitten. Ff de fotòtjes bekijken. Het ziet er allemaal echt super uit om jaloers op te worden..:) Geniet er nog lekker van,van wat jullie allemaal nog gaan meemaken.
    We missen jullie!

Grtzzzz van ons 3tjess!!!
  2. Jacob, Yasmine en Miranda:
    11 februari 2011
    Hey Skatties,
    Wij zien inderdaad dat jullie een zwaar leven hebben nu......... Optimaal genieten vreet energie! Hahahaha.
    Wij genieten elke keer weer van de blogs, foto's en mails.
    Jacob had al bijna de hengel gepakt en jullie kant op gegaan ;-)

Dikke knufs & kussen
  3. Gert:
    16 februari 2011
    Hey Piotr Amanda en Iza,, Gaat ons zeker lukken. het is hier echt top!! Een hele dikke kus voor jullie 3tjes en tot.......?? XXX