El Bolson.

11 februari 2011

Hallo allemaal. alles goed in nederland? Hier is het heerlijk, wij zijn een aantal dagen in villa traful geweest om vervolgens naar Bariloche te gaan. een erg grote stad en daardoor ook erg duur, wij hebben er daarom maar een nacht geslapen en zitten nu alweer in El Bolson, een klein stadje tussen de bergen (vroeger een toevluchtsoord voor hippys). helaas gaat het de komende 2 dagen regenen, dus echt de bergen in zal er direkt niet van komen, maar hier is ook genoeg te doen, zaterdag is er een grote markt met allerlei prullaria. dus we vermaken ons wel, met ons gaat het top!! we genieten vollop, en doen dat ook wel een beetje voor jullie, groetjes dikke XXX   ons

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Zwiers:
    11 februari 2011
    Hier is alles goed. Ook met huppie en bluppie, ze zwemmen nog steeds vrolijk rond en duiken niet meer schuw weg als we bij de kom staan.
  2. erika:
    12 februari 2011
    he grote broer en schoon zus hier gaat ook alles goed nu wel weer klaas is lang ziek geweest en dominic zijn fiets was gejat op school. maar hij heeft hem ook weer terug gefonden op school
    met maurice gaat het ook goed die heeft komende week sito en nio toetsen op school en ik ja wat zal ik zegen gaat gewoon goed he. groetjes en nog heel veel plezier van ons