Patagonie..

1 maart 2011 - El Calafate, Argentinië

Hallooooo,,

Nou het is eindelijk gelukt met de foto,s. we hadden een virusje op gelopen! even een kleine uitleg bij de foto,s..  We zijn Patagonie begonnen in park nat pensuela valdes, dit was bij de zeeleeuwen
en de pinguins, daarna zijn we doorgereisd naar sarmiento, hier hebben we het versteende ¨bos ¨gezien deze bomen zijn door vulkanisch as 65.000.000 jaar geleden versteend, erg mooi om te zien. na afloop werden we compleet doorzocht omdat je er uiteraard niets van mee mag nemen. daarna zijn we naar Puerto Deseado gegaan, helaas was het weer te slecht om het nat,park te bezoeken, vervolgens weer door naar el chalten het noordelijk gedeelte van park, nat, los glaciers. hier zijn we de bergen in geweest en stonden aan de voet van mnt Fitz Roy de drie scherpe punten op de foto, ook de omslag van de lonley planet, onze reisgids. nu zitten we in El Calafate. het zuidelijk gedeelte van het nat, park en van hieruit gaan we naar de grootste gletsjers!! Daarna hoppen we even de grens over naar Chilie, want direkt over over de grens ligt het nat, park Torres del Paine, een vulkanisch gebied,. maar tegen die tijd horen jullie vast wel weer van ons. hier gaat het nog steeds fantastisch , we hopen bij jullie ook, voor nu de groetjes en dikke XXX  Gert&Malou

1. Pieter Rienks:
    2 maart 2011
    Ik ben ook zo gek op vergezichten.!
    Sommige mensen !
    Wat kunnen jullie straks veel vertellen, maar zorg ervoor dat er wat tijd tussenzit, dan kan je er nog een je fantasie over gieten,als
    het smeuige sausje dat de luisteraar extra boeit.
    Veel succes en een veilige thuisreis,ook al duurt dat nog even.

Pieter en Hillegonda.