Park,Nat, Torres del paine..

9 maart 2011 - Puerto Natales, Chili

Hallo

Hier weer een berichtje van ons, we zijn weer terug van ons uitstapje naar chilli, en zitten ondertussen weer in Argentinie (El Calefate). Hier vandaan vliegen we zaterdag naar Buenos Aires, Daar is het even centjes tellen, want we willen heel graag nog even met de boot naar Urugay, om lekker de laatste daagjes op het strand te hangen. Mochten er mensen zijn die ons eventueel willen sponseren dan kan dat natuurlijk!!! onder het motto. ¨Houd Gert en Malou in Zuid Amerika!!!¨ voor nu een hele dikke kus en tot de volgende x maar weer!!

1. janpr:
    10 maart 2011
    heej reizigers,

Van Anne gehoord waar en wat jullie aan het doen zijn. Ziet er heel mooi uit allemaal. Wat zal je veel te vertellen hebben en wat zal je je dit lang herinneren. De foto's spreken boekdelen! We hopen dat jullie reisavontuur goed, gezond en voorspoedig zal blijven.
    Mazzel uut Ruune.

Oh ja, welk banknummer moet worden volgestort?
    Nou ja, we horen het wel....

ja+he+vi+si
  2. johan en rita:
    11 maart 2011
    hhmm hhmm wij vinden het de hoogste tyd worden dat jullie weer eens thuis komen dus een sponsoring zit er niet in jammer heej dikke kus van ons allen hier in nijeveen
  3. Gondelijn, Roel & Beau:
    17 maart 2011
    Lieve Lou en Gert, dat we niet met grote regelmaat berichtjes plaatsen, WIL NIET ZEGGEN DAT WE NIET AAN JULLIE DENKEN!!!!!!
    Het weblog ziet er erg leuk uit,en het is heel fijn te lezen en zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Heel veel kussen Roel, Lijn en Beau xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx