Ola, hier vanuit de Andes

25 januari 2011 - Mendoza, Argentinië

Ola mensen,

hier weer eens een berichtje uit Argentinie! Wij zijn op het moment in Mendoza en we vermaken ons prima!! De foto´s hebben we genomen in het noorden van Argentinie. De zoutvlaktes liggen op een hoogte van 4000 meter, vandaar de dikke jassen. De cactussen waren in Humahuaca en Paramuaca, 2 kleine dorpjes hoog tussen de bergen.

Na een busrit van 20 uur zitten we nu in Mendoza, hier willen we de hoogste pieken van de Andes nog gaan bekijken, een vulkaan en een Spa die verwarmd wordt door de vulkaan. Foto´s volgen!

Wij vermaken ons nog wel even, groetjes en werkse!!

XXX

1. johan en rita:
    hey hallo mensen
    wat een prachtige foto`s zeg
    je kan wel zien dat jullie je prima vermaken
    hier gaat alles zn gangetje,de auto nog niet klaar die heeft johan nu naar staphorst gebracht met alex. naar een oud collega van de jachthaven hij is dieselmonteur dus hopen dat hij hem weer aan de praat krijg.
    verder hebben we sweekends onze feestjes in de schuur en is de band gin gedonder bij ons geweest was weer heel gezellig
    ik heb een baantje in de sporthal ,daar ben ik wel blij mee,en bij ceciel thuis,dus dat heeft nog iets opgeleverd... verder weinig nieuws dat betekent dat het zn gangetje gaat hier
    heel veel plezier samen en als johan en ik weer wat te melden hebben zien jullie het wel.dikke kus groetjes van ons allemaal
  2. Naomi:
    Hee maloutje!!

Super gave fotos! Hou je t ng een beetje vol zonder je lieve collegas?

Groetjess!!
  3. Zwiers:
    26 januari 2011
    Jullie laten weer heel wat mooie plekjes zien, gaaf hoor. Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat en dat jullie zo genieten. Hier is het een ziekenboeg, griep en andere virussen dwarrelen in de ronde. Het weer zit dan ook niet mee, zo heb je regen en dan vriest het weer. Hoop voor jullie dat het weer goed blijft en dat we nog vele leuke berichten en foto`s mogen ontvangen.

Dikke kus en groeten van ons vieren uit Nijeveen.
  4. Stefan:
    Hee Gert (& Malou)

Ziet er fantastisch uit! Ben je over 3 weken nog in Argentinie? Dan ga ik namelijk naar Buenos Aires en Mendoza. Laat het me weten! Zou toch lachen zijn als we een cerveza of 9 kunnen delen:-)

Anders, veel plezier en spreek je zsm in NL..

Kus, Stefan
  5. Lous:
    30 januari 2011
    Hi you guys, wat een foto's..... Vooral die watervallen zien er geweldig uit. Dat zal in het echie nog veel mooier zijn geweest. Nog heel veel plezier

kus xx
  6. Peter, Ilona & Senna:
    31 januari 2011
    hier een reactie van peter, ilona & senna. reactie.
  7. Pieter Rienks:
    31 januari 2011
    Mensen wat laten jullie een lieden achter...."dat hadden we ook moeten doen ".
    Er waren echter een" klein"aantal strukelblokjes .
    Geniet ervan , traks gaan we evalueren en zo..!
    Jullie bloedeigen opa.
  8. Gondelijn, Roel & Beau:
    1 februari 2011
    Leuk hoor al die fam! leden over de hele wereld, wij in het grote Pesse, Pienie spoorloos Opa en Oma in Portugal en Lon en Andre in tropisch Meppel, maaaar jullie zitten goed, aan de foto´s te zien dan!! Heel mooi!

Heel veel kussen uit Pesse!
  9. frank:
    1 februari 2011
    hey gert

ja dat was snel gegaan zo binnen twee weken was ie weg
    is nooit leuk nieuws was wel een stille begrafenis voor mijn doen hij is gisteren al begrafen

veel plezier nog met zijn tweeen spreken elkaar wel weer

gr je collega
  10. Daantje:
    2 februari 2011
    he he....ik heb jullie ook gevonden......
    Jullie hebben het wel naar je zin daar denk...
    Die fles voor je verjaardag is al leeg haha

Kuskus en tot wederziens.....Daan
  11. Gert:
    16 februari 2011
    He lous je wist ondertussen toch wel al dat ik niet erg foto geniek ben, daarin lijk ik dan toch wel wat op sjuk!!
  12. Sjuk:
    16 februari 2011
    Malou m'n haar is te lang!!!!!
  13. Gert:
    16 februari 2011
    hey, moet je nog maar even een staartje in doen... XXX
  14. Sjuk:
    16 februari 2011
    ja ehhh weet je wat ....ik kom wel ff langs! heel veel plezier daar!