Komt nu wel heel dichtbij...

28 december 2010

Nog maar 8 nachtjes slapen voordat wij op de trein stappen in Meppel, de rugzakken beginnen redelijk vol worden en het is wachten met in pakken van de laatse spulletjes die je alledaags nodig bent. (AAAAHG) De gedachten dat wij straks in Sao Paulo staan en ons maar moeten te zien redden maakt me zenuwachtig maar deze laatstse week kan me niet snel genoeg voorbij gaan want we hebben er zin in!!

1. Jacob, Yasmine en Miranda:
    28 december 2010
    Geniet van de voorbereiding!
    Stiekem zijn we best jaloers. Have fun!
  2. johan en rita:
    1 januari 2011
    oooow het komt nu echt heel dichtbij
    ik hoop dat jullie het super krijgen en dat er geen rare dingen gebeuren,alleen leuke gezellige en lachwekkende gebeurtenissen. waar je later mooi op terug kunt kijken,ben blij dat jullie ons een beetje meenemen door veel met ons te delen. veel foto`s dus, vind ik prachtig en hebben we toch een beetje het gevoel dat jullie niet zo heel ver weg zijn,er word veel aan jullie gedacht veel over jullie gepraat en dat alles omdat er veel van jullie word gehouden
  3. Peter, Ilona & Senna:
    2 januari 2011
    Nog even en de reis begint echt. Geniet van de laatste dagen van voorbereiding! Houd ons op de hoogte van alle mooie dingen die jullie beleven en gaan meemaken.
  4. Gondelijn, Roel & Beau:
    4 januari 2011
    Malou en Gert,
    Heel,heel veel plezier!!Zorg goed voor elkaar en geniet van deze trip!
    Wij kijken nu al uit naar jullie reisverslagen!!!!!!!!

Vele kussen uit Pesse!!
  5. dominic:
    7 januari 2011
    molou en gert
    veel plezier op jullie vakantie verder en we hoppen dat we snel weer wat van jullie horen groetjes dominic erika maurice klaas hein oma/mama