Bom dia Mensen!

8 januari 2011 - Ilha Do Mel, Brazilië

Hier het eerste berichtje uit het zonnige Brazillie!

Na een slopende reis van 2 dagen kunnen wij eindelijk lekker bijkomen in de zon en op het strand. Zoals jullie op de foto´s kunnen zien is het hier prachtig! 35´C. We zitten op een eilandje voor de kust van Brazilie. Ilha do Mel.

Met de boottocht hier naar toe hebben wij al dolfijnen gezien en we zijn nu al allebij lichtelijk verbrandt.. Er heerst hier een heerlijke relaxe sfeer en de stranden zijn zoals de bounty eilandjes.

We blijven hier wel even hangen, lekker bruin worden en vakantie vieren. We staan op een kleine camping voor 7,- p.p (haha) die van alle gemakken voorzien is, zelfs een keuken! We hebben al een hele dikke sprinkhaan in de tent gehad, gekko´s en varanen lopen gewoon rond de tent. Het is hier heerlijk en we genieten volop! We laten weer snel van ons horen!

Dikke kussen ons

1. Lonneke:
    8 januari 2011
    Zo dat ziet er lekker uit!
    Wat voor een dieren zitten er allemaal in het bos (woud) op het eiland?
    Dikke kus
  2. Amanda:
    He vakantiegangers..

Om jaloers op te worden..en wij hier beetje in de kou zitten:)
    Geniet er lekker van met ze 2tjes en het ziet er echt super uit! We denken aan jullie!

Groetjes Amanda,Piotr en natuurlijk Iza
  3. Sjuk:
    He wereldreizigers,

We kijken nu naar buiten and all we see is rain rain and more rain....... Kortom jaloers!!! Heel veel plezier samen. Ziet er echt geweldig uit.

Liefs Sjuk en Lous
  4. Jacob, Yasmine en Miranda:
    8 januari 2011
    JA HOOR!!!! Zijn wij ff jaloers!

Geniet er van ... Niet te veel Cubalibres hé?
    Wij genieten wel van jullie foto's.

Dikke smokkerds uit een regenachtig en koud Meppel.
  5. Nils:
    9 januari 2011
    Very nice..ook hardstikke leuk zo met Google Earth en de foto's.
    Mis jullie wel hoor!!..is behoorlijk stil op straat zo :-)
    En hoe beviel 't Lou met de bepakking?..zag er goed uit :-)
    Als ik ooit Wiets zo gek krijg, wil ik ook wel een paar maand backpacken LOL
    Veel plezier en niet te zwart worden he, anders kom je Nederland niet meer in !!!!!

Laters XXX
  6. Naomie:
    9 januari 2011
    WOAAAAHW! ziet er echt heeeel mooi uit. zou graag achter jullie aan gaan, lekker warm. hier vreselijk de kou en regen.
    ziet er echt zo mooi uit daar. veel plezier nog en groetjes van papa en mama en indy en jael en marc en ik
  7. Cesarina:
    10 januari 2011
    Hallo!

Wat fijn om te zien dat jullie er zo warmpjes bij zitten in het pittoreske Brazilië!
    Met de dikke grijze alles ok, nog geen muis gevangen maar het is inderdaad een lollige lieverd, ik moest even aan zijn verbaasde uiterlijk wennen en hij aan mij maar we zijn alle dikke vrienden.
    Je hebt me donderdagnacht nog per ongelijk gebeld, ik hoorde alleen onduidelijke geluiden en mijn fantasie schoot vreselijk in de stress, de meest vreselijke scenario's droomde ik maar gelukkig ziet alles er heel gelukkig uit!

Dikke kussen van mamsje
  8. alex:
    10 januari 2011
    nou hier even een groedje van alex een moon het ziet er heel mooi uit ben niet zo jaloers als de rest want wij hebben de 4wd ondekt maar toch heel veel plezier op de boot is het ook oke we hebben zelfs al hout geregelt voor anne leuke vent met de rug gaat het ook steets beter lop al 3keer per dag er was tot nu alleen post van de verzekering ben ook evev bij truddy geweest gek maar je ziet er niets aan en stuur wat meer sexy fotos dan kijk ik wat vaker op de weblog groetjes van ma die heeft de fotos ook al even bekeken nou voor nu dikke xxx aap moon
  9. Gondelijn, Roel & Beau:
    13 januari 2011
    Ook in Pesse komen alle beelden over! Toch niet zo mooi weer als bij ons,maar misschien trekt het bij jullie nog bij!!!!!!
    Ook fijn om te horen dat je moeder een relatie heeft met een dikke grijze!
    Maar het is heel leuk jullie berichten te lezen en de foto´s te bekijken, ga er vooral mee door ik kijk elke dag!!

Ook heel veel kussen van Roel en Beau

Lijn