Park National Los Glaciers

25 februari 2011 - El Chaltén, Argentinië

Hallootjes!!

Hier weer eens een berichtje van ons, we hebben de kust inmiddels verlaten en zitten weer tussen de bergen. In Park National Los Glaciers. We Zitten aan de voet van het Fitz Roy gebergte, we hebben geprobeerd foto´s online te zetten van de kust maar het wil tot nu nog niet lukken. We zullen het uiteraad vaker proberen! Hier willen we een aantal dagen de bergen in tot aan de sneeuw grens en natuurlijk naar de gletsjers! Op dit moment mogen we nog niet, het weer laat het nog niet toe. Afwachten dus.. Met ons gaat het heerlijk, de sfeer is goed en met heel afentoe de zon geeft ons dat hoop!! Wij proberen er later nog wel wat foto´s op te zetten, voor nu een dikke kus en de groetjes!!

XX ons

1. henk & alies:
    26 februari 2011
    Hé lievy's
    Zo te zien vinden jullie er geen reet aan, dat snap ik best het lijkt ons daar ook echt geen klap aan bah...ppff
    Wordt het niet eens tijd om terug te komen of plakken jullie er nog een maandje of wat aan vast.Okay probeer toch nog maar even te genieten van jullie vakantie dan genieten wij hier van het geweldig fijne klimaat in het kikkerlandje!!
    greetzzz from stonedcity.
  2. Pieter Rienks:
    26 februari 2011
    Mensen succes ,doe de groeten aan de ijzige gletsjers en zet een teken aan de onderzijde ,om te zien na jaren hoever ie is opgeschoten of zo.
    Invergelijk met jullie is portugal waar wij zitten te Altura (een echt
    "swinging town ? ") uiteraard maar saaitjes.
    Verschil moet zijn !!
    Groeten XXXX van Gon en mij.